Orice există pe pământ, în lumea de jos, îşi are replica în conştiinţa elevată, în lumea de sus, de o sacralitate dumnezeiască. Acest vechi concept poarta numele de model holistic al energiei universale conform căruia, orice acţiune, gând, sentiment, eveniment existent în univers îşi are replica cerească: Atotputernicul a orânduit toate în aşa fel încât orice se află în această lume inferioară să fie reproducerea a ceva ce se află în lumea superioară.
Titlul recitalului – ECOURI DIN TRANSPOSIBIL statuează această realitate. Pentru a face posibilă evoluția spiritualității umane, se exprimă imperioasa nevoie a reunificării scânteilor de lumină din lumea de jos (telurică) cu scânteile de divinitate din lumea de sus (divină). Cântarea este un element fundamental în formarea conștiinței superioare.
Simona-Nicoletta Jidveanu obține diploma de master prin disertația "Expresivitatea vocală în stilul belcanto" (coordonată de Prof. Univ. Dr. Ionel Voineag), disertație fundamentată prin spectacole și concerte, dar și documentată științific în Italia prin intermediul bursei Erasmus – și, ulterior, sub îndrumarea Prof. Univ. Dr. Liviu Dănceanu - titlul științific de „Doctor în muzică”, titlu conferit de Universitatea Naţională de Muzică Bucureşti. De la debutul solistic la 19 ani, repertoriul sopranei se îmbogățește continuu cu roluri referențiale de operă şi deopotrivă cu numeroase partituri de concert, etalând în prezent o convingătoare versatilitate. Soprana a frecventat cursurile de măiestrie ale mai multor personalități ale artei lirice mondiale, printre care Maria Slătinaru-Nistor, Mariana Nicolescu, Marina Krilovici, George-Emil Crăsnaru, Theodore Coresi, Mariana Colpoș, Vasile Moldoveanu, David Malis, Leontina Văduva. În prezent este Artist Liric angajat cu statut solistic la Filarmonica „George Enescu” din București.
Simona-Nicoletta Jidveanu afirmă o vocație specială în interpretarea muzicii contemporane: ca solistă în ansamblurile de muzică nouă "ARCHAEUS" și "CONTEMPORAN" ea a realizat premiere mondiale ale lucrărilor în genul liric din creația lui Liviu Dănceanu - "Unu plus minus unu" (2014), "Ochiul" (2015), „Ychtis” (2017), precum și prima audiție românească a lucrării „Dona nobis pacem” de Violeta Dinescu. Soprana a fost invitată să susțină partituri solistice în mai multe ediții ale festivalurilor de muzică nouă și contemporană “Săptămâna Internațională a Muzicii Noi SIMN” (București), Festivalul Internațional de Muzică "Mărțișor” (Chișinău), Festivalul Internațional "Zilele Muzicii Contemporane” (Bacău) și Festivalul Internațional “George Enescu” (București). În 2015 ea obține marele Premiu intitulat "cea mai bună interpretare a creației contemporane" la prestigiosul Concurs Internațional de Canto "'Georges Enesco" de la Paris. Este de asemenea câştigătoarea Trofeului Naţional de Canto Mihail Jora (București, 2007), a Premiul Special pentru interpretarea muzicii de Mozart (decernat de prof. Ioana Bentoiu) și a Premiul Special "Ludovic Spiess" (decernat de prof. Gherda Spiess).
Cezara Florentina Petrescu este cadru didactic la Universitatea Natională de Muzică Bucureşti şi la Universitatea Naţională de Arte “George Enescu” din Iaşi, unde a absolvit ca şefă de promoţie, cu Diplomă de Merit, sub îndrumarea dnei prof. Adriana Bera. A obţinut titlul de Doctor în Muzică la Academia de Muzică "Gheorghe Dima" din Cluj-Napoca şi a efectuat perfecţionare post-doctorală în cadrul Universităţii Naţionale de Muzică Bucureşti. Pianista a evoluat în numeroase recitaluri şi spectacole, ca solistă, dar mai ales ca maestru acompaniator în competiţii naţionale şi internaţionale dedicate tinerilor cântăreţi de operă şi lied şi în cadrul unor cursuri Master-class oferite de personalităţi ale vieţii muzicale. Pentru activitatea sa de pianist-acompaniator a fost distinsă cu premii la Concursul Naţional "Mihail Jora", la Concursul Naţional de Interpretare a Liedului "Ionel Perlea" şi la Concursul Naţional de Interpretare “Dan Cumpătă”. Pe lângă activitatea artistică, Cezara Petrescu a fost preocupată și de cercetarea ştiinţifică-muzicologică, rezultatele concretizîndu-se în volume şi studii publicate, precum şi în participări la conferinţe naţionale şi internaţionale.
Flautista Cezara Comșa a început studiul flautului la vârsta de unsprezece ani, absolvind în 2004 Liceul de Muzică „Dinu Lipatti”. A urmat apoi cursurile Universității Naționale de Muzică București sub îndrumarea profesorilor Virgil Frîncu și Ion Bogdan Ștefănescu. Pe parcursul studiilor a participat la cursuri de perfecționare în țară și în străinătate, iar în anul 2007 a studiat cu bursă Erasmus la Universitatea de Muzică și Arte Dramatice din Graz (Austria). În prezent o are ca mentor pe flautista Mihaela Anica. Activitatea artistică a Cezarei Comșa cuprinde recitaluri în țară și în străinătate (Austria, Germania, Bulgaria, Luxemburg) și colaborări ca solistă cu Orchestra de Camera Radio și Orchestra Filarmonicii Râmnicu Vâlcea. De asemenea, a câștigat numeroase premii la diferite concursuri naționale și internaționale. Începând din anul 2009 este profesor al Colegiului Național de Muzică “George Enescu” din București, iar din 2012, doctorand în cadrul Universității Naționale de Muzică București.